Äntligen hemma

Har varit iväg på en liten clearround med Fargo, och pappa som groom. Små kusinerna kom och kollade lite också så jag hoppas dem tyckte det var kul!
Hoppade bara en-100cm runda, kände att det räckte, då det mest skulle vara lite miljöträning.

Det gick väääldigt långsamt, och jag trodde att när vi kom var det kanske max 35starter till mig. Så vi tog det lugnt, tog en liten bulle och tog ut Fargo. Och sen, efter säkert timmars framsridning var det min tur.. suck. Det var lite jobbigt, men nu har vi tränat på att kunna vänta och det skötte han galant!
Han har blivit så duktig på träningsplatser, verkligen mognat till sig:D
Fick iaf fyra fel, då det var en trång paddock så jag kom lite konstigt och rev.. Känner mig nöjd och även om det blev sent så var det skoj.

Dock har jag svikit EJFA gänget. Då jag och pappa fick panikhandla Mc'Donalds på vägen hem. Pizzan var stängd så.. Nu har man iaf invigit det!
Nu blir det sängen för min del! sooova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback