Hoppa idag! :)

Kom för en stund sedan hem från Värmland där jag varit sedan i tisdags EM tillsammans med Emma och hennes goa familj! Tack igen för denna gång, alltid lika mysigt i Värmland! :)<3
 
Nu laddar jag om batterierna inför vad mer dagen har att erbjuda! Arrangerar clearround hemma på Lindfjäll i eftermiddag tillsammans med alla goa människor där! :)
Ska hoppa alla grabbarna bus, supperoligt! <3
 
Mulle går 80+90(LD+LC) med mig, och han ska även hoppa två 50-rundor med Ewelina(ägaren/min kusin)!
Challe går bara en 90-runda med mig då han även ska hoppa med Sandra, Sofia & Frida innan! :)
Danni ska hoppa 100+110!
 
Hoppas de är på bra humör idag, vädret verkar iaf vara på vår sida! :)
 
Härliga bilder på finingarna -
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback