Hälsningar från Laholm

Halloj, en liten uppdatering från mig och Flami som är på meeting på björbäck kanske vore kul!

Vi är inne på andra dagen här. Igår hoppade jag Fargo i en 110cm runda, utesluten på fjärde hindret.. Vet inte vad som hände. Jag red inte riktigt och fargo kändes inte lika skärpt som vanligt.

Idag har jag hoppat 120. Jag funderade på att stryka mig efter gårdagen. Men när vi ändå var här så var det lika bra att testa, vi är ju ändå här och innan igår var vi fullt redo iprincip. Det var en fruktansvärt ful runda, jag tror att jag varken andades eller tänkte. Men vi kom runt hela banan! Men då jag rev 4hinder och fick ett stopp(mitt fel, pga dålig väg) så blev vi uteslutna för att vi rev för mycket..
Men vi kom runt i 120!! Fargo var så duktig! Vi måste bara bli säkrare, speciellt jag, fargo kan! Idag var han sig själv igen och räddade mig ibland som alltid ❤

Imorgon blir det eventuellt 115cm och sedan hem och äta gräs igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback