Film och bilder!

Här har ni lite bilder från dagen och även film från andra klassen! :)
Är såå nöjd med Danni verkligen som sagt, dock inte alls lika nöjd med mig själv.. Vet inte riktigt vart jag hade tankarna idag men jag var inte tillräckligt fokuserad, hittade inte alls rätt ridning och det blev t.o.m lite slarvigt på sina ställen.. usch, hatar sånt! Är perfektionist ut i fingerspetsarna och kan verkligen hata mig själv efter vissa starter! Typ i denna klass, jag red ganska slarvigt genom hela banan och sedan tabben i omhoppningen(som inte kom med då minnet blev fullt på mobilen, tur det kanske, haha), men underbart i alla fall att min älskling var på bra humör och ställde upp ändå! Sjukt glad <3
 
105 cm-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback