Meeting!!

Hej på er!
Jag ber om ursäkt för sämst uppdatering ever från min sida, jag har kommit in i sommarlov känsla så att jag årkar inte tänka på något annat än min häst.. Meeting började helt ok med 2 pet på fredag banan var hur svårt som helst, tror att det var det svåraste jag har någonsin hoppat.. Breda oxrar uppförsbacken och massa tittiga hinder!
Jag fick iaf en bra känsla, Rinus kändes bra :) det var bra att jag kom runt med tanken att jag hade inte ridit i 3 dagar innan tävling då Rinus fick balltramp i hage! Lördag vilade han då det lägsta klassen var 120 och jag känner mig inte redo för den höjden än speciellt på en nationell tävling på gräs!
Igår rägnade det hela dag och imorse också så underlag var kaos och hindrerna var maxade ändå men vi kämpade på ändå under regnet och försökte! Rinus kändes jätte pigg och fokuserad hoppade fantastiskt bra första 3 hindrena, det regnade så mycket och jag hade inga anskar så mima ledertyglar började "flyga" iväg jag hade ingen kontakt med munnen och Rinus hoppade ett galoppsprång innan på nr 4 och räddade mig.. Så snällt! Sen kom vi in på kombinationen men då hopoade han a la Rinus så att mina tyglarna blen 2 meter långa och då vågade han inte hoppa Bhindret som tur! Och då bestämde jag bara för att gå ut och hoppa ett räcke på framhoppning ist! Inte den bästa helg men det som är viktigt är att han är i bra mental form han tyckte det var kul och försökte verkligen lilla älsklingen <3

Har några fina bilder de kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback