Back on track!♥

Vi är tillbaka! Så sjukt glad och nöjd över min älsklingsbebis<3
Både på banan och i hanteringen har han varit en ängel, gått rakt på transporten och stått helt stilla under resorna!<3
 
95 cm bed. A:0/A:0 - 8 fel i fas 1
Bra runda men fick två pet i grunden! Första petet kom av att han skulle bajsa och då kan man ju inte göra två saker samtidigt, haha tönt.. Andra petet var mitt fel, kom lite för nära inpå ett räcke så han hann inte lyfta riktigt! I övrigt allt bra! :)<3
 
105 cm bed. A:0/A:0 - 0+9 fel
Såå fin var han min galning, lyssnade på mina förhållningar och halvhalter(vilket han inte direkt gjorde i första rundan, lite sken ibland hehe..)! Var iaf felfria i grunden, som faktiskt inte var helt lätt! Från och med hinder nr.3 var det bara linjer med relaterade avstånd! Allt var väldigt maxat också så det kändes som att hoppa en 110-bana! Men tja, då vet vi ju att vi är redo för det igen! :)<3
Väldigt glad över att han inte tittade på kombinationen överhuvudtaget heller(trots att det var i omhoppningen, kom alltå lite snävt inpå den)! Felen berodde på mig, svängde för snävt inpå en maxad oxer och då blev han lite mesig! Men sen hoppade han den när vi kom igen(petade dock) och så fick vi då ett tidsfel! Men är såå nöjd, han gjorde alla rätt, bara jag som tabbade mig! :)
 
Film och bilder kommer sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback