Liten update :)

Har det senaste dygnet haft fullt upp med att flytta - igen, men nu har vi landat! Så nu kan jag pusta ut lite :)
 
Liten uppdatering på hästfronten..
Danni är helt underbar nu, går som en klocka(lite överpigg dock, men hellre det än att han är ovillig i arbetet), hoppar som en gud och är bara allmänt positiv och nöjd med livet!<3
Han älskar verkligen att vara på lov, om det är något ställe på jorden som han inte trivs på är det absolut skolan.. Han är som allra bäst/finast när han får gå ute mycket (gärna dygnet runt), äta gräs, umgås med andra hästar, ridas utomhus och få springa ute i skogen ibland! :)
 
Har hoppat två dagar i rad nu(inte så mycket varje dag utan några språng bara) och han känns såå fin!! Helt grymt positiv på alla hinder även när man höjer upp, väntar på mig och hoppar upp sig riktigt bra :)<3
Imorgon blir det bara trim på marken och på söndag kör vi! Håller verkligen alla tummar och tår att han är lika fin på tävlingen! Hade varit så skönt<3
 
Haha, igår fick lillebrorsan följa med till stallet och hjälpa mig med Danni - vilket var det roligaste på länge...
Helt sjukt vad lika vi är, glömmer ofta av det! Helt orädd för hästar redan från scratch och intresserad av att lära sig! Han fick trava fram Danni lite åt mig! Lite galen vart han min banan - men Lukas löste det så fint :)
Kul att han rider en gång vart tredje år ungefär och är totalt orädd, det är min bror det! Haha <3
 
Mulle då, han har lite sommarlov just nu, efter en intensiv tävlingstermin :)
Han hålls igång i träningen, men på lite lägre frekvens då. Han ska få komma ut på lite clearrounder i sommar, i både dressyr och hoppning är tanken, kanske åker på någon lokal tävling om det ligger bra i tiden! Får se hur det blir! :D
 
Challe hålls igång och har börjat komma igång ordentligt i hoppningen nu igen med hjälp av mina goa elever, idag hoppade Sofia honom för första gången bland annat! :D
Tror jag själv ska hoppa honom snart någon dag, blir ju så sugen när man tittar på ^^
Han ska iaf fortsätta hoppa clearrounder med bästa tjejerna under hela sommarlovet, kul! :D
 
Haha, helt normal bild på brorsan och Challe i Värmland för två år sedan -
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback