Bra helg framför oss!

Om man inte hade haft morgonstalltjänst imorgon bitti så hade man haft fem dagar ledigt från och med nu..

Menmen, kommer nog bli en bra helg ändå. Imorgon har jag som sagt stalltjänst på morgonen och efter det börjar helgen! Det blir till att rida och sen på kvällen blir det kanske så att vi ska till Flami, får se hur det blir med detta då jag och Jenni även har hela helgen här hemma.

På lördag ska vi till Adde som blir 17(!!!) och träffa hela, rara släkten för att avsluta dagen med att åka ner på stranden. Dock såg jag precis på YR att det ska regna på lördags kvällen.. Men vi litare på Addes väderprognos om sol och värme!

Och sen efter detta är vi lediga t.o.m. tisdag eftersom det är första maj då och måndag blir en klämdag eller studiedag, husomhelst så är vi lediga då iaf!
Kan säga att jag och JF är något spända inför Addes reaktion på vår present till henne, hur ska detta gå??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback