Kakor i mängder

Har lärt mig programmet som jag ska rida imorgon nu! Duktigt :D Hoppas Shannon inte är allt för trött efter två hårda träningsdagar... Bäddade in henne gott i tjockt stalltäcke, back On track och lindor förut så att hon ska sova skönt inatt!

Svårt att hålla tankarna borta från långhelgen som väntar, iiiih vad kul det ska bli! försöker fundera ut vad EJF har hittat på för något. Dom har gått och skrämt upp mig hela veckan så lite orolig är jag allt ;) jag har försökt genomskåda dem för att se ifall de bluffar, men helt ärligt så har jag inte den blekaste vad dom hållit/håller på med! Haha, antar att deras plan funkar med att göra mig förvirrad... ;)

Ska hitta min plats i köket imorgon efter höglanda för att baka chocolate chip cookies, morotskaka, tårtor och allt som min mamma kommer på. Hon flippar alltid ur innan kalas och lagar mat och kakor så att man kunde tro att hela göteborg var bjudna... beach 2012 ser inte bra ut för min del 🍰
Hörs imorgon med kanske lite dressyr filmer, matbilder osv osv, nighty ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback