Världens bästa vänner!

Tjabbaa!!! Idag är jag 17 :D
började firandet med mina bästaste vänner igår ❤vi åt italiensk lasagne, minipizzor, ton av godis och snackade till fyra, kunde inte vart bättre!

Nu börjar samlingen av klackskor inför Italien!!! fina EJF tyckte jag behövde kaxa till mig lite med dessa SUPER HÖGA, KNALL ROSA skor!! Herre gudanas nu måste jag hitta perfekta outfiten och framför allt lära mig att gå i dom!
Kvällen var perfekt med all god mat & bra sällskap - love life ❤

Imorse så väcktes jag av skönsång och frukost på sängen. Märktes att dom övat länge, blev nästan tårögd. Råkade dock spilla ut halva frukosten i sängen smidig som jag är ;) har helt enkelt de världens goaste friends!

Nu har jag precis kommit hem och ska hjälpa min hysteriska moder att fixa ordning allt innan släkt och vänner kommer kl 16. Som tur är kommer min friendster Mati som en räddande hand och hjälper oss med kaoset ;) ejf är i stallet och tar hand om alla hästar inkl shannon innan de beger sig tillbaka hit, haha.

Uppdateringen kommer nog vara lite låg idag. Vi kanske hörs ikväll efter släktkalaset när hela EJFA är nere vid stranden med ännu fler sköna vänner.

Nu skriver jag i lite halv panik eftersom min mor står bredvid och aa... Panikar?
Hoppas ni får en lika super bra dag som jag!! :D
Puuss

/ sjuttonåringen


Kommentarer
Postat av: Mullen

Hm....;)

2012-04-29 @ 08:14:49
URL: http://ejfaedition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback