Danni med andra ryttare! :)

Är så glad över att vi kommit såhär långt, att man sätta upp andra ryttare på Danni utan att känna någon oro! :)
Dock endast ryttare jag litar på, bara människor som kan rida får sitta på min häst - mest för säkerhets skull då!
 
Tycker det är jätteintressant och roligt att se Danni med andra ryttare, man lär sig faktiskt på det! Hur gör den ryttaren? Hur reagerar Danni på det? Finns det något jag kan lära mig från detta som jag kan ta med mig i ridningen på Danni?
 
De som har ridit Danni är mamma, hela EJFA & Isabella!
(Har dock inga bilder på mamma eller Adde)
 
Flami-
 
 
 
 
 
Emma-
 
 
 
 
 
 
Isabella(för övrigt enda ryttaren som hoppat honom förutom jag) -
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback