Huvudet värkeer

 
 
hejsan :)
Mycket som händer nu! Mitt huvud snurrar av miljoner tankar. Jag väger för och nackdelar, resonerar med mig själv för att komma fram till ett vettigt och realistiskt beslut,samtidigt som jag försöker lyssna på mitt hjärta. Hur jag än grubblar så kommer jag inte fram till något... Den ända som kan besluta någonting är jag, utifrån vad jag VILL, men det är inte enkelt när jag inte vet vad jag egentligen vill! Detta gör mig verkligen GALEN. och frustrerad..
Jaja nog om de. Det har varit en hästig helg, då jag tillbringat all min tid på styret. Fullt upp hela tiden med hästar som ska motioneras, stall som ska fixas och röjning av gården. Hade ju med mig Shannon så vi tränade och hon fick massage, de tyckte hon va gött. Träningarna gick skit bra och vi provar nu en ny träningsmetod som verkar funka super bra. Det handlar om att bygga upp hästens styrka och lösgjordhet på ett lite mer effektivt och avslappnat vis. Kanske låter lite flummigt, men som Alex säger, det gäller att hitta sitt vinnade koncept vad gällande ALLT omkring sin häst och sig själv. Jag är säker på att jag ska ta med detta träningssättet i mitt upplägg och koncept ;) 
Super mysig och rolig helg!! 
 
Något annat roligt som hänt? Ohja, måste ju berätta att jag och Emma har träffat Flamis Mattia för första gången i lördags ;)  bara en snabbis, men han verkar jätte snäll! Dock var jag och Emma ett par riktiga fegisar och vågade inte prata såmycket engelska. Han tyckte att Sverige va kallt och regnigt, och ja, de låter väl som att han fått en rätt så bra uppfattning av Sverige?
På söndag morgonen begav de sig till tyskland, haha. Och de för att hämta självaste Rhino the man! De kommer hem imorgon tisdag eller onsdag, något oklart.. Allt har gått bra än så länge vad jag förstår iaf! Så får vi se vad vi kan hitta på för roliga grejer att göra då. 
 
Nano har varit i min vård under tiden och jag flyttade honom och Shannon till skolan i söndags kväll. Red ut nanosen i det fina vädret Idag, till en galopp bana med EJ och Shannon fick göra lite lösgörande arbete i paddocken, fina hästar! 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen men Flamis hund Lola som bor med oss under tiden hon är ute och far. Också göra en liten grattishälsning till min fina bror som fyller 15 idag! Har fick en moppe så han svävar på rosa moln just nu. Grattis grattis till dig cooling❤
 
Alsutar med att länka super goa Linnea, som rider nano några dagar i veckan. Hon bloggar på horseelight.blogg.se , där hon bl.a. Skriver om hur det går med nanosen. Kommer bli riktigt bra med dom där två när de har ridit ihop sig! 
 
Ska ta och grubbla lite till, kanske kommit på något imorgon? ;) vi hörs i vilket fall under morgondagen, tills dess så får ni ha en riktigt bra tisdag! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback