Rubrik

Vet att ni vill ha långa inlägg, men just nu så blir inga långa inlägg som jag skriver bra... Ni förtjänar ju det bästa, så därför får jag allt ta och finslipa på de ett tag till innan de publiceras :) 
Idag arrangerade vi tvåor (mest duktiga Moa, Sanna och Elin ;) ) lekar i manegen med ettorna. De innebar allt från att rulla under bommar, vatten, mjöl, blind hinderbana och åka skottkärra, såklart till dunkande musik. Bättre kan det väl inte bli? tror vi är några av de få skolor som faktiskt gillar att leka och går in för det helhjärtat. Haha.
Tvåorna var taggade till tusen, undrar om ettorna blev shockade av oss galningar? Vet att jag blev det förra året, men bättre välkomnade till SRG kan man nog inte få :D super roligt hade vi och inte helt oväntat vann vi grymma tvåor! Får dock säga att de gav oss en tuff match. Höjdpunkten under dagen var när jenni som var "blind" sprang med full kraft rätt in i vägen och flög tillbaka. Hon var inte så glad på Emma som skulle lett henne säkert i mål.. 
 
Imorgon ska vi på utflykt, det ser vi fram emot! Funderar på ifall jag ska ha shorts imorgon.. Det är ju trots allt augusti, även fast vädergudarna har tappat stinget iår. Red till havet förut med Flamsan, väldigt roligt, men det var inte varmt.. Bilden nedan är när F ska tvätta betten, 2 jackor i aug? 
Aja, ni får uppdatering imorgon från vår utflykt och kanske lite från flygplatsen också... ;) ska även hylla månadens läsare under morgondagen.
Hade gött sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback