Trött!

Vart lite dåligt med bloggandet från min sida idag, haft annat att göra och har bara inte hittat tiden eller haft något vettigt att skriva, så är det ibland :)

I alla fall, som Emma skrev tidigare så hade vi dressyrträning på skolan idag för första gången i tvåan! :)
Med tanke på hur galet allt var igår så hade jag inga höga förväntningar direkt, men OJ vad fin han var min snutt<3
Så sjukt jämn, stabil och lösgjord, magisk känsla! Inte ofta jag får uppleva det på Danni, jättekul var det! :)

Sedan har jag hållit i en kombinerad dressyr- och hoppträning(specialare ala Jenni haha) som gick superbra! :D
Har även ridit fina Desty, först en stund i paddocken där hon gick som en klocka och sedan ut en sväng! :)

Imorgon kommer det kännas konstigt att bara ha min egen häst att ta hand om, men det ska bli skönt faktiskt, ska ta tag i lite skolarbete då tänkte jag! :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en film tror jag innan jag somnar.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback