♣ 4 ♣

På sommaren 2011 var vi lite i värmland och hade det mysigt, först med Ludde och Fargo, och sen några veckor åkte vi upp igen med Fargo och Challe. Och även Jenni då, plus familj. Badade och red ut hela tiden! Var uppe där i somras också, det är så kul att komma upp det och bara rida ut i naturen. Fast efter en vecka börjar man sakna paddocken lite faktiskt!
 
 
För ett år sedan och fyra månader började vi alltså på SRG. Fargo hade precis blivit igångsatt efter skadan i bogen och det var bara att köra på. Jag minns första ridpasset på skolan som jag och Jenni gjorde, haha ^^
Vi kom med våra två bruna hästar. Danni var bockig som han brukar kunna vara, fast mer än vanligt. Och Fargo bockade också som bara den då han blev spänd på det nya stället o.s.v. Så Vi gjorde nog ett intryck där första dagen! Två galna hästar hade vi helt enkelt.
 
En annan sak jag kom att tänka på nu, i början hette vi "EmmaJenni" i ett ord, eller "JenniEmma", det var så alla kom ihåg våra namn x) Eftersom vi dessutom står under varandra på klasslistan så blev det samma sak där: "EmmaJenni" är här..
 
Jaja tillbaka till Fargo. Om jag minns rätt så tränade vi hela hösten och kom inte ut på tävling/clear round igen förän i november. En unghästtävling, 90cm där vi kom runt med fyra fel! Det har alltid gått bra när jag hoppat på KRK, pepparpeppar.
 
Oj, vad mörk han var förra hösten!
 
Det var fortsatt träning och efter denna tävlingen var satte vi igång mer ordentligt i februari. Och det var då tvåtusentolvs-tävlingsår började. Mer om det kommer nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback