* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Vart er julafotn bra? Min var über mysig. För tillfället ligger jag i matkoma efter det goda julbordet del II som vi hade idag. 25 idag=amerikansk julafton.
 
det var full aktivitet i köket hela dagen lång
Visst är granen fin :) vi tycker att den ser ut som en riktig disneygran eftersom grenarna sitter så tätt och fint. Bra jobbat livie som hittade den!
 
Kalle anka ♥ 
 
 
 I julklapp fick jag min efterlängtade lilla älskling - Samshield hjälmen. Dessutom med swarowski stenar på. Jag svimmar nästan av kärlek varenda gång jag ser den, *drömmande blick*. På grund av att min förra hjälm blev stulen så skulle jag köpa en ny hjälm med mina "polen-pengar", men mina föräldrar visste hur mycket jag suktat efter denna hjälm sen den kom i stort sätt och betalade mellanskilladen som fattades som en tidig julklapp.
1000 1000 1000 tack :D :D
 
åh vad jag saknar henne, hugger tag i hjärtat lite extra när jag tittar på bilder på fina fina shansson. 
 
 
 
 
 
Fick även min första alldeles egna dator. Kan inte beskriva hur glad och tacksam jag är. t a c k !
Samt den fantastiska resan jag är på med min undebara familj och allt vad den innebär.
Tack även till farmor, Bosse, Farfar, Sanna med familj för allt ♥
 
Berätta gärna hur eran jul var :)
well, marry x-mas boys and girls
Hugs and Kisses 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback