läsartips

Vill ge er ett läsartips, nämligen Idas blogg. Ida jobbar åt Alex Zetterman och bloggar åt hippson. Jätte rolig och intressant läsning då hon skriver om sin vardag världen runt och ger smarta tips. Nu senast har hon skrivit om duntäcken på hästarna och ni kan ju tänka er vad det väckte diskussion. Gå in och läs vettja, alla hästexperter där ute har dessutom lagt sin dyrbara tid på att kommentera och skriva om sin kunskap så att vi andra ska lära oss ett och annat... Jag tar gärna upp samtalsämnet här - men inte idag. Får bli någon gång när jag har tid och ork att skriva ett ordentligt och välskrivet inlägg. Tills dess, jag håller med allt duktiga Ida säger till punkt och pricka. :) Här är länken och där kommer också bilderna ifrån. 
 
http://www.hippson.se/blogs/iduspidus/index.htm
 
Fina Condello
Glooryy
 
Shannon håller också med Ida och är SÅ glad när hon slipper frysa ++ slipper yttligare ett tungt och smutsigt hästtäcke ;)
 
Ida när vi var och fikade på Bagels i Skåne och andra bilden är ifrån när vi var påväg på meeting i Billdal. 
 
Alexander ska till florida och tävla i tre månader nu, vilket innebär att jag hoppas att jag kan åka och träffa Ida i några dagar nrä vi är där. Hade vart så kul :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback