Polen

Här kommer lite ovisade bilder från när jag var i Polen tillsammans med Rebecka och arbetade åt Mariano. :) 
enjoy!
 
 
 
Kvällspromenad
Citus & Pedro

Vi Longerade dom varje morgon innan tävlingarna började 
Rebecka och Humlan

Rebecka blir uppäten av vår trevliga grannes fina häst

Citus 6 år


Alexande Schills lastbil ;) 


Rebecka tappade sin mobil under all möblering på BIKBOK

Humlan the Unicorn with Harry Potter scar
 
Så glad blir Rebecka när jag kommer till lastbilen (med chocklad) 
 
busigheter 
Full fart genom Tyskland
Det vidrigaste jag ätit i hela mitt liv! någonting polskt.. ;) 
 
 Pedro 
 
 
 
bangång
 
Det gäller att ha pli på sina kompisar
duktig hest
Pedro sekunderna innan han ska in på banan 
 
Trimmning
 
muuummmss
Morgonpromenix
Lunch
 
Lyckopuss
 
Fikapaus
 
 
Matsäcken till hemresan
''
Båten
S v e r i g e 
 
Snart är vi där igen - ute på äventyr runt om i vida världen och har inte riktigt koll på vart vi är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback