Shoppiiing

Behöver jag säga att det är dagen före julafton? hihihi. Hört att det är snöstorm hemma! Här har vi ingen vit mark... men julstämningen är på topp ändå! Grabbarna är ute och hugger på en jugran (?) och blåser upp en stor jultomte som sitter på en motocykel. Ska fota de sen. Även julgranen när den är färdigpytad och fin. Resten är och julhandlar mat och jag väntar på att de ska komma tillbaka så att vi kan börja julbaka. Tycker att jag försöker välja så lite bilder som möjligt, finns så otroligt många fina, ändå då blir det en del. Tänkte visa en del av min shopping idag iaf :D 

Har bland annat shoppat ett par klackskor från Steve Madden. För en gång skull så trodde jag att jag hade råkat ut för lite speltur, men nej, det hade jag inte.... Dom delade ut lotter där vissa kunde vinna 40% inne i butiken och vad tror ni att jag gjorde :D men dessvärre så gällde det alla skor utom dessa - såklart. Blev nästan lite orolig att jag började få tur i spel ;) Vid den tidpunkten så hade jag redan blivit djupt och svårt förälskad i skorna så ja, det fick bli dom ändå. Jag fick 15% rabatt. Det berodde nog på att dem hade nog ätit många pepparkakor! 





 
Jag brukar skratta när folk skriver att bilden inte gör skorna rättvisa. Jag menar kom igen, erkänn att ni köpt fula skor. Men nu fattar jag, ni är alla hembjudna till mig för att få se skorna i verkligheten så fattar ni min stora crush ;) 
185 blir jag ungefär i dessa. Hej hej höghus. Långa killar är välkomna att höra av sig. 
 
Har även vart på Victoria's secret - är det bara jag eller får man en speciell klang när man säger de? Som ljuv musik i ens öron och en känsla som bara kvinnor kan förstå.. ;) Där blev det lite trosor och en bikini. Tyvärr hade dom inte så många bikinisar inne, pga att det inte var säsong, men denna fick det bli. Ni kommer få se den på när vi landat i underbara varma florida. 
 

 



En Abercrombie tjockis har fått en fin plats i min garderob också :) Nu ser jag fram emot mellandagsrean ♥
 
Lite bilder från dem senaste dagarna då vi hängt med familjer Hellner. Mycket trevligt mycket trevligt. Förutom en massa god mat så har jag, elin och våra två bröder varit ute på busigheter som riktiga newyorkers :D 
 
Skratta inte åt min mössa, det blev riktigt kallt där på kvällen ;) 

Times Squar 
Bryan park
 
 
Personlig Shopassitent
 
 
 
 
 
Central park 
Central park
 
 
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback