Söta minnen 2005-2008

Vad är egentligen ett bra blogg-inlägg? Kan någon förklara det för mig kanske? ;)
Jag har inte den blekaste aning om vad som är intressant för ER att läsa.. åsiktsinlägg, deepshit-inlägg, bilder, filmer osv, jag har ingen som helst aning! Ni får mer än gärna dela med er av era åsikter för att göra den här bloggen mer intressant och mer väluppdaterad! :)
 
Jag tänkte i alla fall just nu dela med mig av lite goa bilder jag hittade förut när jag förde över lite grejer till min hårddisk som jag fick i julklapp! :)
Detta är en go "compilation" (vet inte hur man uttrycker det på svenska faktiskt) av blandade bilder mellan 2005-2008! Måste erkänna att jag var väldigt söt, och väldigt sen med att lära mig rida ordentligt, haha...
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback