Försöker!

Ledsen Addii för vår frånvaro på bloggisen just nu! Jag försöker få inspiration till inlägg men det händer ingenting just nu, samma sak hela tiden, vi är på båten, seglar, läser, utforskar öar mm! Men iaf: Lägesrapport just nu då.. Började som sagt vår resa i Danmark, Läsö! En familjetradition sen jag föddes och långt innan det! Jättemysigt som vanligt med de härliga stränderna och mysiga små affärerna, självklart lite tråkigt när man är ensam, men det var även skönt att få gå lite för sig själv och rensa tankarna! Sedan åkte vi vidare mot någon annan random ö som jag inte minns namnet på, igår var vi på Marstrand och nu sitter vi på en resturang på Käringön, mysigt värre :) Dock är det som sagt tråkigt utan någon vän med mig.. Forever alone.. Imorgon ska vi till Smögen där jag hoppas på att få träffa Emma! :)<3 Efter det orkar jag faktiskt inte mer så ska försöka fjäska med söta farfar om han kanske kan hämta mig någonstans på vägen! Får se vad som händer :) Så, det var statusen just nu! Ska försöka skärpa mig med uppdateringen även om internet krånglar här ute på havet! Kram! :) Solnedgången på Marstrand igår när jag var ute på en Forever-alone-promenad -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback