I'm alive!

Nu äntligen kommer jag in på internet!! :)
Vi har startat upp vår resa med ett traditionellt besök i Danmark, eller närmare bestämt - Läsö! :)
Där har jag bland annat fyllt hela 17 år, grattis på mig! :D Stor tjej nu ;)
Sol, strandpromenad och födelsedagsmiddag med marängswiss, det är grejer det!
 
Nu är vi då alltså tillbaka i Sverige, namnet på ön vi är på nu kommer jag inte ihåg mer än i tre sekunder, för det var tydligen för komplicerat för min guldfisk-hjärna! Men Sverige räcker bra för mig ;)
 
Och vet ni vad jag kom på nu, att jag har lovat er massa bilder på Mulle & Challe som aldrig laddades upp! Men här har ni dem-
 
Mulle-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Challe-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback