Skillls

Sorry för frånvaron men har varit ute med båten och solat på ö nästan hela dagen. Körde både ring och wakeboard (?) efter båten och jag bokstavligt talat KROSSADE all konkurrens!!!!

Fruktansvärt stolt över mig själv som lyckades få alla kaxiga killar att stå och gapa när jag både lyckades ta mig upp på brädan samt stå där ett bra tag efter bara två försök. Det är väldigt väldigt svårt, framförallt att ta sig upp, och jag fick verkligen kämpa. Men jätte roligt va de att surfa på vågorna, älskar allt som har med fart och göra ;) har mycket att tacka ridningen för, och så hjälpte de antagligen att jag åker snowboard! Ja, de va mitt lyckorus för dagen. Däremot så va de mindre kul när mina muskler inte orkade längre... Vattnet blir som cement i den farten, mitt huvud dunkar fortfarande, men de va värt de! :D

 

Så nu har jag väl skrutit klart, haha. Försökte ta en glad ego bild men ja.. Hela jag fick inte plats i instagram ;) jag och bilder alltså... Hopplöst! Imorgon åker vi ut igen efter att jag varit i stallet. Då är det nytt sällskap däremot, bl.a. Mattomaräng ska me! Roligt värre. Får passa på nu när det (äntligen) är lite fint väder, på lördag ska det regna här igen, så ska verkligen NJUTA nu :) iof vet man ju aldrig med dessa väderrapporter, får hoppas på fortsatt sol! igår va faktiskt första gången jag badade i Sverige, idag andra.

 

Hoppas ni har haft en toppen dag, hörs, puss hej ❤

 

Just de, har faktiskt film från när jag åker ifall ni vill se, inklusive mitt faceplant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback