10 månader

Tänk vad livet kan förändras under 10 månader!
För 10 månader sedan började vi på gymnasiet-SRG, och herre vad glad jag var! Som man kämpade i nian för att komma in där..
Det var sjukt spännande i alla fall, vi flyttade hästarna dit och Danni fann sig ganska snabbt i den nya miljön!
Dock var ju jag och Danni i början av vårt utvecklings-stadie fortfarande, jag hade inte kunnat rida normalt speciellt länge innan skolstarten, då de flesta ridpassen hemma i början endast gick ut på att hålla sig kvar!
Jag och Emma blev väl lite utnämnda till "ettorna med de galna hästarna", då även Fargo var väldigt spänd och bockig i början! ;)
På häst-fronten har jag verkligen utvecklats, både i ridningen och runt omkring!



Första dagen var självklart lite stel, jag kände bara Emma och var väldigt osäker!
Hade jag ställt upp min klass framför mig den dagen och gissat vilka som skulle bli mina bästa vänner i hela världen i framtiden, hade jag aldrig trott att det skulle bli "EJFA" (eller, Emma visste jag ju såklart).
Jag hade aldrig trott att jag skulle starta upp en blogg med dessa underbara människor, att vi skulle åka till Italien tillsammans efter att inte ens känt varandra ett år, och jag hade aldrig trott att vi skulle bli så tighta som vi blev! Vi har verkligen varit med om mycket tillsammans under kort tid.

De vet det kanske inte - och i så fall får dem veta det nu - men dessa tjejer har hjälpt mig otroligt mycket, jag har mycket bättre självförtroende och jag mår så sjukt mycket bättre nu än vad jag har gjort i perioder tidigare i livet. Jag mår riktigt jävla bra nu! Det känns så skönt!
Älskar er!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback