¡Hola Amigos!

Nu är det bara 5dagar kvar tills vi åker, alltså om 5dagar åker vi imorgon eller hur man nu ska förklara det?
Åååh det kommer bli så roligt, all min packning är nu framme så på onsdag ska vi pussla ihop allt med resväskorna. Har dock en liten förkylning efter mig men hoppas på att den är borta till på måndag!

Idag ska det köpas lite regntäcken till hästarna och monsterbebisen ska vaccineras hos veterinären. Sedan ska Fargo ridas. Håller just nu på att varva ner honom inför sommaren. Så det blir nog ett joggingpass i paddocken kan jag tänka mig idag. På torsdag åker jag till Värmland t.o.m. söndag. Då får jag träffa bebisen igen och kanske rida om man inte kommer hem för sent. Och sedan på måndag blir det då Italien i 10dagar!!

Fullt upp denna veckan, får passa på att umgås med alla djur för sen blir det ju iprincip 2veckor hemifrån om man räknar med värmland.
Jag ska även ladda upp bilderna från tävlingen idag tror jag. Såg att även Adde hade planer på det så det gäller tt hålla ögonen öppna under dagen!
Tack å haj.


monsterbebisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback