Caballo fantastico

Ciao
Nu sitter jag på bussen in mot kba med flamman. Är förvånansvärt pigg faktiskt :D men tröttheten kommer väl komma ikapp under dagen antar jag...

Innishannon outabout igår.... Jag ville bara börja gråta! Hon var så fin så jag kan inte ens beskriva det i ord.. Vi hoppade ganska högt i tisdags, skritta ons och dressyr igår. Jag tror de va hoppningen som gjorde de ;) fick hoppa genom sin kropp lite,, Ifall hon skulle gå sådär varje dag så skulle jag seriöst överväga att bli dressyrtant!! Hah
Ne kanske inte, men ni fattar. Vi behövde verkligen ett sånt pass, nu är motiveringen uppe igen

Fina fina shannisson


Kommentarer
Postat av: Lisa

vad är grejen med att skriva på italienska? ;)

söt ponny

2012-03-30 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback