@ Donken ;)

Sitter på donken, på väg hem efter en lång morgon/dag på Gekås! Till skillnad från normala tjejer i min ålder hatar jag verkligen att shoppa, så jag höll på att avlida till slut, men jag överlevde!
Fick köpt lite grejer iaf, även om 90 % av alla kläder på Gekås är fula enligt mig! Men det blev mest annat då det värsta jag vet är att handla kläder!! ;)

Trött nu, men bara att åka hem och ladda om för att hålla i en dressyrträning! Men det blir kul :)
Måste hinna med lite plugg innan dess också..

Tänkte passa på att svara på en kommentar också!
Grejen med italienskan här på bloggen är ju att goa Flami - the "F" i EJFA, är italienare! ;D

Snyggish mamma.. Haha x]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback