Här kommer den tredje utav gänget

Hej !

Jag heter Flaminia men alla kallar mig för Flami för att det är mycket lättare. jag är 17 år och jag kommer från Italien, jag har flyttade till Sverige för två år sen för att kunna börja på ridgymnasium eftersom jag vill bli ridlärare :)

Jag är en glad person som älskar o vara ute, jag gillar inte så mycket o vara hemma :) jag gillar o vara med mina kompisar så mycket som möjligt, jag gillar inte och vara ensam,
Jag hatar falska människor, jag tycker att man ska alltid säga vad man tycker! Jag har många kompisar men det är bara några som jag kan lita på och prata om allt! 
Som en riktikt italienare så älskar jag o äta pizza och pasta och jag älskar också när det är varmt, jag hatar när det regnar eller snöar!!
Jag älskar musiken men det jag älskar mest är Min D-ponny som har flyttat hit till Sverige med mig, han är helt enkelt hela mitt liv!
Jag har haft honom snart i sju år så jag har ridit in honom och vi har tävlat upp till 115 cm i Italien när Nano var sex år, Nu ska vi börja och tävla här i Sverige!!
Nano är en glad och positiv ponny som gör alltid gör sitt bästa, han älskar o hoppa och rida ut men det han älskar mest är att äta!!

Jag och Nano bor här i Sverige med min mamma, mina två syskon, min kanin (Trilly) och min hund (Lola).
Min pappa bor i Rom, men jag åker fem-sex gånger per år och hälsar på honom, alla mina gamla kompisar och resten av familjen. 

Jag kommer inte o skriva så mycket mer, Ni kommer att lära känna mig och min Nano dag efter dag!
Om ni undrar något så är det bara o fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback