lite rörigt menmen.

Dagen har varit toppen, alla hästarna var så fina idag!
Och även Fargo! Tränade för Alex igår och det gick såå bra, super nöjd. Idag var det dressyr träning i skolan och då måste man rida med vanligt bett och det gick bra det med! Körde förvänd galopp, vilket var perfekt eftersom det var det jag tränade på med Alex igår.
Fast när vi gjort det ett tag så fick Fargo typ mjölksyra, och med en Fargo som har en tendens att bete sig som en tonårstjej ibland när man pressar lite för mycket så blev vi tvugna att ta en paus.
Men sen gick det bra igen och Fargo var finfin, på vanligt bett och allt ;)

Efter det vart det hem och rida ut på gammlemannen som var duktig han med. Så nu är jag och våldgästar familjen Oskarsson för mina föräldrar lämnade mig för att åka till Marbella, så nu sitter jag är, tjockar mig med glass och plugg tillsammans med Jenni!! :D


Btw, visste ni att igelkottar låter högt när de parar sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback