Jennis presentation!

Då antar jag att det är min tur att presentera mig!

Vem är jag?
Jag är en glad, halvgalen tjej som studerar andra året på Sveriges ridgymnasium i Kungsbacka, liksom mina bloggpartners! ;)
Jag som person är väldigt målmedveten & bestämd, och jag vet precis vad jag vill med mitt liv. Mitt stora framtidsmål är att bli något stort inom ridsporten, jag vill bli framgångsrik hoppryttare, tävla mot den högsta eliten, och ägna mitt liv åt just hästarna. Om jag inte lyckas med det, skulle jag vilja starta upp ett eget företag där jag tar emot hästar på tillridning och försäljning, med specialinriktning på problemhästar!
Kort sagt, min framtid stavas HÄST och inget/ingen kan komma i vägen för det. Det finns inget i hela världen jag vill så mycket som det här.

Jag har just nu två storhästar som jag tävlar i hoppning, läs mer om dem i deras egna presentation här.
Utanför hästlivet umgås jag med mina kära EJFA-vänner eller min barndomsvän Jolina! Har inte många kompisar i övrigt, då jag är lite av en ensamvarg. Föredrar några få äkta vänner jag kan lita helt och fullt ut på, hellre än att omge mig med massor av människor jag inte tycker om på riktigt. Sådan är jag!

Jag som person är på ytan ganska lättsam, trevlig och älskar att skämta(och helst skratta åt mina egna skämt), men är dock ganska svår att komma åt på riktigt. Jag ser igenom människor ganska lätt. Jag uppskattar ärlighet, hellre tar jag smällen att någon sårar mig genom att säga något som är sant, än att jag VET att personen ljuger för mig.
Jag ogillar verkligen falska människor, vilket också är en bidragande faktor till min lilla vänskapskrets. Jag ser(eller tror mig se i alla fall) vilka som är ärliga, uppriktiga och kan prata ut med mig, och det är de vänner jag släpper in i mitt hjärta på riktigt. Sedan har jag också väldigt svårt att lita på folk, tyvärr.

Jag tänker väldigt mycket, ibland alldeles för mycket, och blir lite instängd.. Men jag kan också vara galen och släppa loss när jag väl vill och känner för det!
Nu ska jag inte sitta och skriva ner någon självbiografi här, så avslutar här! Hoppas ni fått er en uppfattning om mig och att den inte är felvinklad eller negativ på något sätt!
Undrar ni något mer så fråga bara, jag bits inte! ;)

/Jenni

Trackback