Sista o bästa

tjabbaa! här kommer den sista presentationen - och klart den bästa. Nä skoja..;) jag heter Adelina Sjöqvist och ska tillsammans med mina super goa vänner blogga här på ejfaedition. Det här är helt nytt för mig, men jag skall göra mitt bästa.. eller försöka i alla fall! :D haha vi får se hur detta slutar..
jag är 17 år(snart) o bor i Särö, en bit utanför göteborg, eller kungsbacka beroende på hur man ser de, hehe. Jag går första året på Sveriges Ridgymnasium, där jag trivs jätte bra! På skolan just nu har jag min D-ponny Innishannon Outabout. Shannon är ett vitt connemara sto, med väldigt (!) mycket personlighet. jag har tävlat henne upp till LA hoppning. Hon har mycket kapacitet, hoppar med bra inställning och har en vilja av stål, dock så behöver dressyren kanske sitta lite bättre, men de är jobbar vi på! smådetaljer..haha. Eftersom hela mitt liv i stort sätt är med hästarna så kommer Shannon och hennes personlighet vara en stor del av mitt bloggande här;)
jag är mestadels en väldigt glad tjej, som tycker om att ha kul. I stallet är jag väldigt driven och har alltid en plan för mitt hästliv. Däremot här hemma skulle nog de flesta, framförallt min mamma om man nu ska blanda in henne, beskriva mig som väldigt lat. Eftersom jag inte tillbringar så mycket tid utanför hästarna så tycker jag om att ta de lungt när jag får tillfälle för de!
Mina vänner spelar stor roll för mig och jag älskar att umgås med dem! speciellt att äta middag, bruch, fika eller vad som helst som inkluderar mat ;) kolla på film, bio o annat skoj. De gånger vi går ut så gör vi de ordentligt, för sen krävs de mys däremellan för att vila upp sig o tagga om, hahah.
Nä nu har rebecka somnat här brevid mig så jag ska väl sluta nu.. vila upp mig inför praktiken imorgon :D vi skulle på fullt upp enligt Rikard, haha bara o ladda inför en fullspäckad dag. Mer om allt imon!
Addee
sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback