sömnlös helg

Känslan som uppstår när man klickar på skicka knappen och får iväg en grymt jobbig skoluppgift! - jag fick den precis ;) APL-uppsattsen är inne, wiihoo. En sak som jag kan bocka av från min lista :D
helges som jag har framför mig är fullspäckad med feta bokstäver, = kaos. Hur kommer det säg att allt ska hamna på samma helg??!! aja jag har iaf försökt att få in allt jag ska göra i ett oerhört pressat tidsschema, haha.
Imorgon så börjar dagen med att jag ska ta bussen 20 över sju till Höglanda för stalltjänst tsm med F & E. Är där hela eftermiddagen till ung 5, sen är det hem till ämmah en snabbis för att sedan ta bussen till särö och Matis 17 års parteyy, kul kul!! hem till mig mitt i natten och sova några timmar för att upp super tidigt och ta bussen till anneberg och åka till Rickard. Sen är det tävling hela dagen med Rickard och Amanda i Billdal, för att avsluta eftermiddagen med att åka till onsala för långritt med EJF, mys. Dock kommer jag antagligen vara så trött så att jag stupar, måndag kommer inte blir kul...
Så nu ska jag lägga mig framför tvn och vila upp mig inför en händelserik helg! hörs imorgoon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback