Dagens resultat & film! :)

Var iväg och hoppade en klass på KRK's unghästtävlingar idag, som miljöträning! :)

100 cm bed. A - 4 fel
Vi började bra och de första tre hinderna kändes super, sedan blev det ett litet missförstånd på 4an då jag ville trycka av honom på åtta galoppsprång på linjen medans Danni ville gå på nio, så ah, där har vi ett av felen jag gjorde idag, att jag inte var tillräckligt kall och väntade ut honom! Sedan kombinationen 5a+b kändes super, sedan gjorde jag samma misstag på hinder nr 6 som på 4an, så det blev ett litet kråkhopp där. 7an kom vi lite nära på och sedan kändes de två sista hindrena bra! Fast jag lät honom bli lite flack till sista så vi petade den bommen!
Men även om det blev lite missförstånd här och där på banan idag, och det gick lite väl fort, så är jag ändå jättenöjd med min duktiga häst! <3
Varje tävling ger erfarenhet och vi lär oss något varje gång! Kom ihåg att detta är bara början på vår lilla karriär tillsammans :)<3
Tack till mina goa hästskötare idag också, EFA+Victoria! :)

(Filmen börjar på andra hindret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback