Resultat!

Detta var nog den segaste clear round jag någonsin varit på! Jag som trodde att det typ max 3 anmälda på varje höjd, så vi var i jättegod tid, så kommer vi dit så är det hur många som helst, 90 % ridskole-elever dessutom som skulle hoppa serie-hoppning med någon speciell bedömning och omhoppning mitt upp i allt, dessutom ramlade varannan människa av så det tog verkligen evigheter.. Red fram i TRE timmar!! Snacka om att lilla Challisen var riktigt trött och uttråkad till slut.
I början kändes han verkligen jättefin på framridningen men sedan blev han bara mer och mer loj även om jag mest skrittade, avstånden blev helt knas på hindrena på framhoppningen och jag hittade inget flyt alls..

Väl inne på banan sen efter hundra år, så gjorde Challe sitt bästa i alla fall, och mer kan man inte begära! Men vi slutade på två stopp i första rundan och ett stopp och ett pet i andra! Det var dels mitt fel och sen var Challe lite tittig och ofokuserad! Menmen, han hoppade riktigt fint trots att han måste varit helt slut, lilla bebisen<3
Dessutom var det ju första tävlingen på riktigt länge, och första utomhus på nästan ett år! :)

Några goa människor var där i alla fall, min och Addes hovslagare Olof var där och hoppade, och Alexandra Wennergren! Stort grattis till Alex som nollade 100-debuten med sin 4-åring, superfint!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback