Aldrig kommer nån ta din plats <3

Det känns så konstigt just nu, när man håller på provrida några hästar..
när man har ridit samma ponny i sju år, det är INTE lätt att byta!
Nano är en underbar ponny och jag tror inte att jag kommer få en sån häst igen.. Han har lärt mig ALLT jag kan idag!
Vi har haft det underbar tillsammans..  och som tur det kommer alltid vara så, jag kommer aldrig sälja honom! men jag känner mig ändå ledsen på tanken att våra karriäk är slut.
År går så snabbt, snart är jag 18 och nu är det dags för storhäst..
Nano så som jag älskar dig kommer jag aldrig älskar någon annan häst
I'll be forever, WE'll be forever!
(12-okt-2006) You are the number one.. You are the number one for me!
(11-11-2006) Nano på hans första tävling! 70 cm
<3 Nano idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback