skumtomtar..

.. mmm så gott! Och nu är det dags att börja äta dem inför julen. Asså är man hungrig och har en påse skumtomtar framför sig så kan man ju lätt föräta sig på dem! Sitter just nu i den situationen, men så gott det är. Ska faktiskt plugga nu så det förtjänar man, mat är alltid en bra motivation;)
 
Inatt har jag och Adde sovit på skolan. Hela klassen hade nämligen taco-kväll igår, och då kändes det smidigare att sova där i det sk. uppehållsrumemt. Så där sov vi ihop med en hemlös katt som stryker runt på skolan och som hade skadat sig och nu fått en operation betalad av de som bor på skolan 24/7. Det var lite katt-skräck där mitt i natten men gick bra!
Det var även bra för då kunde jag gå upp lite tidigare och ta hand om Fargo samt promenera honom lite!
 
Här kommer lite bilder från i fredags när Adde och Flami hoppade på busponnierna! Sämst bilder, plus att när jag laddar upp bilder nuförtiden så blir de helt utdragna..suck.. Men alltid nått!!
 
ks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback