Tränat

Idag har det varit träning med Fargo för Alex. Ett riktigt rejält pass utan stigbyglar-ouf det var jobbigt! Jag rekommenderar inte att ta ut sig själv utan mat i magen, man blir ju helt illamående och yr:/
   åter till träningen då. Det gick bra, Fargo kändes fin men han tyckte också det var lite jobbigt. Han kan bli så grinig ibland så han bara skjuter rätt upp i luften för att komma undan. Det var någon gång han gjorde någon bock så jag kände att jag fick ont i ryggen när han gjorde det. Förutom det då så kändes han jättefin. Ska bara träna lite mer styrka så att han orkar och inte måste börja streta emot!
 Så det var en bra träning, om han haft någon låsning så känns det som att han borde lyckats få loss den själv efter de kroppsvridningarna han gjorde i luften idag, haha. Vet dock inte vart jag fått den lilla balans jag har, ponnyn bockade aldrig med mig. Fargo bockar inte så mycket med mig heller ioförsig men när han väl gör det så gäller det att hålla i sig! Haha de här bilderna känns lite Danni-style!
 
assåå fargo.. vad gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback