Ciao!!

Förlåt om jag har inte skrivit de här sista dagar men Mattia har varit här fem dagar och vi har haft jätte mycket att göra! Igår har vi varit med Massimo och Nicco i Göteborg för att klättra i gym och efter det fick jag träningsverk överallt verkligen, men det har varit väldigt kul! 
 
 
Idag har Mattia åkt tillbaka till ROM :( ingen är hemma.. hela familjen är i Italien och
jag är hemma i min säng med Lola, ska titta på TV snart och drika varmt Tè!
Imorgon ska jag upp kl.6.00 för att kunna vara i stallet (på skolan) tidigt, släppa
ut hästarna och ha stalltjänst hela dag! 
Ska rida både Nanosen och Rhino imon och på fredag ska jag ta hand om Shannon!
så då blir det tre heestar att passa <3
Jag och Nano sommar 2011
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback