Färdigjobbat..

..För dagen! Idag har vi varit iväg med lastbilen igen. Förra veckan var det Kungsbacka, denna gång vart det enda ut till Onsala-där jag bor. Bokstavligt talat, de tränade för Lennart Lindelöv på ett stall jag bor granne med! Så då kände man sig hemma.

Innan vi åkte ner hit igen så bjöd jag gänget på lunch, eller ah, mamma hade fixat supergod lasange och pappa sallad till det. Så jag fick bjuda igen för allt mat vi äter här hela tiden.
Efteråt drog vi i oss en bullkrans också, haha! Vi hästtjejer kan åstadkomma mycket i matväg.

Nu ska jag slappa, har ont i hela kroppen och är helt slut. Vet inte riktigt varför för så mycket har jag inte gjort direkt.. jaja tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback