Här håller vi hus

Hej igen!! Halva lovet är snart gånget, jösses så snabbt det går!
 
EJFA har fullt upp, alla är lite utspridda och far runt över världen. Jenni är som sagt på Gran Canaria och kommer hem först på lördag så då kommer hon igång med bloggandet igen. Adde drar till Polen imorgon! Vilket gör att hon inte heller kommer kunna blogga på en vecka. Flami vet jag inte riktigt vart hon är, haha, vi får se om vi hör från henne snart!
 
 
 
Så jag ska göra mitt bästa för att hålla igång bloggen på egen hand några dagar, hoppas ni kan stå ut med bara mitt skrivande;). Just nu sitter jag och gnuggar geniknölarna för att få ihop min och Fargos planering för de tre kommande veckorna som kommer bli intensiva. En sista satsning innan säsongen är slut för vår del. Efter det blir det lov för Fargo medan jag åker iväg till Cuba och röker ciggarer med hela familjen, haha! 
 
 
Det blev en bra dag idag, först en lyckad tävling och efter det en mysig kväll på stan med Frida. Blev lite nytt i garderoben, är alltid kul när man sällan handlar kläder. Nu börjar snart Grey's Anatomy så nu ska jag nog bege mig för kvällen. Vi höres mer imorgon:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback