Häst genomriden! ;)

Idag fick sig Danni verkligen en genomkörare! Först red Sara ett ordentligt pass och och hoppade även ett par språng! Gick hur bra som helst, fantastiskt att se Danni under en riktigt duktig ryttare! Visst han bråkade lite som alltid och testade osv, men det som var så intressant var att se hur Sara hanterade det, väldigt nyttigt för mig att se, nu jäklar ska jag ändra hela mitt tänk! :)
Efter passet fick jag hoppa upp en stund, och det slutade med en hoppträning(även om han hoppade igår..hehe) och det kändes grymt bra, jättenöjd med allt idag! :D

I övrigt så har jobbet på praktiken flutit på bra, trivs super! Kommer bli lite sorgligt att lämna det imorgon :(

Sara & Danni-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback