Packa upp och packa om

Jaha bara att börja packa igen då. imorgon så rider jag Shannon på morgonen sen så åker jag och Rebecka ner till frillesås. Där ska vi packa lastbilen och lära oss vad alla hästarna har för utrustning, mat osv osv. Det är ju trots allt hästar vi inte känner eller kan någonting om så det blir mycket att trycka in i hjärnan imorgon. Det är väl det som gör att man blir lite nervös antar jag ;) sen så sover vi där och åker mot Polen tidigt torsdags morgon. Vi åker även med Linn widmark ner. Tror att hon och Mariano sammanlagt kommer ha 6 eller 7 hästar med, så det blir fullt upp... Men kul och lärorikt! Nu måste jag packa klart och sedan försöka njuta av min sista lovdag (: det snöar tydligen i Polen och är svin kallt så det blir vinterkläder som skall med. (yipeey ;) )
Ha det gött, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback