Suddig bild

Kvällen har spenderats hos familjen Windrot. Där vi körde chokladleken, den man alltid körde när man var liten när man ska ta på sig mössa, handskar och allt vad det är. Har ni aldrig gjort den så tipsar jag starkt om den, har skrattat så jag börjar känna magmusklerna komma, haja:))

Idag har jag ridit Danni, han skötte sig! Skulle ridit Fargo men han har tappat en sko.. Så den ska skos på måndag. Efter det var det Billdal. Det var mega kul att träffa Adde som hade massa att berätta. Hon gick runt på Billdal som om hon varit hästskötare hela livet!

Imorgon blir det en liten sväng till Billdal igen och lite annat spännande. Nu ska jag sova. Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback