Vilken dag! :)

Idag var den allra sista dagen på praktiken.. Skönt på ett sätt men ändå så sorgligt, både jag och Danni trivdes väldigt bra där, och jag började verkligen känna mig hemma!
Men nu står bebisen i alla fall i sin box hemma på Ranagården och nu blir han glad när han får gå med sin bästa kompis Fargo i en gräshage hela lovet! :)
Tackar bästa Emma på förhand för att hon passar min fina när jag är borta! Hoppas allt går bra :D
 
Sedan har en massa beslut fattats kring Challe, lilla älsklingen <3
Kan säga så mycket som att han får följa med till Höglanda efter lovet tillsammans med Danni och Fargo!
 
 
 
Nu är jag helt slutkörd efter dessa praktik-veckor och allt kring hästarna!
Känner mig välförtjänt av en semester just nu, och det är precis vad jag får! Imorgon åker jag med hela familjen ner till Gran Canaria på en veckas sol-semester! UNDERBART <3
Har nog aldrig känt att en resa behövs så mycket som den gör nu.. Även om jag som vanligt kommer sakna mina bebisar :/
Kommer tillbaka med ny energi om en vecka, vi hörs då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback