Dagens resultat! :)

Drar mina resultat här då!
 
95 cm bed. A:0/A:0 - 0+4 fel, första utanför placering!
Bra runda, grundomgången var super! Alla avstånd och galoppsprång satt perfekt! :)
Sedan gick jag verkligen in med inställningen att vi skulle vinna, så satsade allt! Gick bra fram till näst sista hindret där vi kom vääldigt snett på en oxer, och då vågade inte Danni riktigt, så fick ett stopp! Men tja, gjorde en snäv volt och kom direkt på igen så vi hade typ samma tid som de placerade ändå! Alltså snabbaste fyra-felaren och precis utanför placering! :)
Danni var grym, bara jag som tog mig lite vatten över huvudet och gjorde en chansning! :)
 
100 cm bed. A:0/A:0 - 0+0 fel, 3:e placering!
Klart godkänd runda! :)
Blev dock lite stressigt innan, hann varken rida eller hoppa fram.. (hoppade upp, fattade galopp, hoppade ett räcke och travade in på banan direkt typ, haha) Vi hann inte heller gå omhoppningsbanan så jag var lite förvirrad när jag kom in.. Som TUR var såg jag lite av det föregående ekipaget och lyckades memorera banan lite snabbt!
Rundan började lite skakigt och vi var i flera bommar (skyller lite på att vi inte hann rida/hoppa fram så han var inte riktigt igång) men det blev bättre ju fler hinder vi kom över! Fick till ett par riktigt bra språng faktiskt! Sedan satsade jag lite lagom mycket i omhoppningen och satte upp en bra galopp, och ledde faktiskt på det väldigt länge! Två av de sista ryttarna petade ner oss till en tredjeplats ;)
Är SÅÅÅ nöjd med min älskade bästa grymma halvgalna häst!<3
Fick mycket beröm av funktionärerna också, både för Danni och för min ridning faktiskt, hur kul som helst! :)
 
Hade faktiskt en känsla av att det skulle gå riktigt bra idag, har känt det hela veckan!
Det var liksom vår tur nu kände jag efter allt slit och all motgång! Jag var så fruktansvärt glad efter andra rundan så tårarna var inte långt ifrån kan jag säga!
 
Bilder & film kommer i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback