Fina häst <3

Danni har verkligen utvecklats något sjukt det senaste! Han är så himla avslappnad under ridpassen nu, om man jämför med hur det var för bara några månader sedan, jätteskönt! Självklart har han sina totalt galna dagar fortfarande, det kommer vi nog aldrig helt ifrån, men det händer mer och mer sällan!
 
Sedan har jag fortfarande kvar en helt fantastisk känsla från onsdags-tävlingen förra veckan, är så imponerad utav min hästs prestation faktiskt. Helt cool-lugn på framridningen och helt o-tittig på allt. Tvekade inte det minsta på något hinder och var bara helt positiv hela dagen! Hade trott att han skulle bli helt tokig och tittig nu efter uppehållet, så var väldigt positivt överraskad! :)
Mognat har han verkligen gjort min lilla bebis <3
 
Så har en grym känsla inför kommande tävlingstermin som drar igång på riktigt till helgen! Många pusselbitar har fallit på plats både från min och Dannis sida i allt arbete. Nu jäklar! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback