Full fart

Hej friends!

Vet att jag sagt det förut, men jag hinner inte med tempot som mitt liv tvingas hålla! Många bollar i luften, oerhört roligt, men stressigt... ;) Jobbar på¨som en maskin och betar av saker på min att göra-lista, som hela tiden tycks bli längre och längre - just keep on going! 
 
Det som lockar och som är det största moroten för tillfället är praktiken och EJFAs alldeles egna företag. Vi har inte berättat de tidigare, men om två veckor så åker jag och Flami ner till skåne och familjen Zetterman för att bo där i tre veckor. Vår glädje när vi fick klarteckan att vi fick åka ner går inte ens att beskriva :D oj vad vi kommer att få slita, men vi ska njuta så fruktansvärt mycket av att få vara i den fantastiska miljön och suga åt oss alla erfarenheter och lärdommar det bara går att få ut under de tre veckorna.
är super taggad!!
 
Några bilder från gården
längtar ;)
 

Och med företaget...har vi tagit oss vatten över huvudet? Det vet vi inte ännu, men vi kämpar!!! Vi har gått in i ett fantastiskt sammarbete som ger oss otroliga möjligheter. Med detta kommer också stor press på oss som företagare, och vi är jobbar för fullt med att få saker klara innan vi alla åker iväg åt skillda håll på praktik. Imorgon ska vi på ett möte och börja på riktigt. Det är inte längre enbart prat och drömmar - NU händer det! Nervkittlande och  spännande, snart delar vi det med ER :D det kommer bli så bra!
 
 
Det är så mycket som händer och som jag vill dela med er... jag tävlade ju bland annat igår :) det gick blandat, hah. Det var första tävlingen på hela sommaren, första inomhus. Första klassen va hon DUNDER pigg och tog i som attans i varje galoppsprång och över varje hinder. Men som vanligt går hon in på banan och sköter sitt jobb galant och med bra ridning från min sida så blir det perfekt. Vi va dubbelnolla och slutade som sexa, jätte kul! så rosett, plakett och en blomma fick vi med hem. Andra klassen va hon jätte trött, hon tog ut sig alldeles för mycket i den förgående klassen vilket gjorde att hon inte va så kvick som hon brukar vara och jag kunde inte rida fram henne till hindrena som jag vill/måste göra. Pågrund av de fick vi tre nedslag :( jag var besviken, men men. Hon va helt enkelt inte redo för två klasser, men lite mer träning så kommer vi snart vara där framme och slåss om prispalen i båda klasserna. 
Har inte fått över bilderna till datorn ännu så dem får ni en annan gång! Pappa va även med och fota i fredags när vi trimmade över lite hinder, dem ska ni också få :) 
Tack rebecka och flami som va med och hjälpte till hela dagen ♥
 
 
Nu → full fokus på mitt projektarbete om legalisering av cannabis ;) 
peace and love

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååh vad spännande med ett företag!!
Är riktigt nyfiken :-)

2012-09-24 @ 21:02:01
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback