Home from work

Onsdagar är alltid extra långa tycker jag! Kom hem från jobbet för en timma sedan och var totalt hjärndöd. Arbetar varje onsdag för ABGS gymnastik som ledare och har tre olika grupper med barn som är i åldrarna 3-11. idag har jag bl.a. Lärt ut handvolter och flickflack.. ;) och ni som känner mig kan sluta skratta (de vet att jag är stel som ett kylskåp) för jag kanske inte besitter kunskapen, men jag är bra med barn och att lära ut ;) haha, jaja..

Kom hem till nylagad hummer, vilket aldrig är fel! Säsongen har ju startat och pappa hade vart ute och lagt ut några burar (?), kommer inte ihåg vad de kallas för, och fått både en hummer och en krabba. Vi funderade att springa upp och byta om till frack och långklänning allihoppa, öppna en champagneflaska och verkligen festa till det, men nöjde oss med en liten mysig och lyxig familjemiddag istället :)

Imorgon börjar dagen med 2 h företagsarbete. Pappersarbete, designjobb, möten som ska bokas och ringa samtal står på schemat. Vet inte om vi även ska trycka in lite fotografering.. Kul kul.
Sedan ska Shannon ridas på travbanan och så ska jag även rida Robban. Har kvällsfodring också så det blir övernattning på skolan och mera företagsjobb på kvällen.
Det var morgondagen det :)

Vad tror ni om en videoblogg imorgon kväll kanske?? Var ett tag sedan, vi får se.. Titta in imorgon iallafall.
L❤ve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback