29/9

Hur mår ni denna lördags kväll? Ute och roar er eller en lugn hemmakväll?

Själv kom jag hem vid halv sex efter en jobb dag i stallet, tänkte att jag skulle ta en liten powernap, men slocknade helt och hållet. Så vaknade nu och sitter med mamma och min bror, med te och chocklad, och tittar på naturprogram. Träffade min goa vän Alma på bussen påväg hem och hon tyckte att jag skulle komma hem till henne ikväll tillsammans med andra sköna människor. Men som vd för ett expanderande företag så har jag inte längre tid... Ne skoja bara, när allt lugnat ner sig några kilon så ska jag ta och spendera så mycket kvalitetstid med mina fina vänner så dom blir trötta bara av att höra mitt namn ;)

Imorgon så blir det sovmorgon :D planerar att sätta klockan på åtta för att vara effektiv hela morgondagens underbara söndag. Mail ska skrivas, mitt samhällsprojekt göras, utflykt på eftermiddagen med Ejf för lite mer skoljobb och sen så ska jag såklart till bästa Shannon. Dom två sistnämnda är höjdpunkterna ❤

Gick föresten suveränt med Shannon idag! Gick in med inställningen att, idag ska jag rida som en stjärna, och oj vad bra det gick. Ville aldrig sluta rida!

Mycket att planera inför vår treveckors praktik som vi åker på om en vecka (extas). Så, med lite huvudräkning, om 4 veckor är jag ledig :D då är det lov och en uppvilningsvecka har jag lovat mig själv.

Nu ska jag återgå till Göteborgs stolthet Glen Hysén som är i Afrika för att rädda elefanter.
Ha en trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback