Planering..

På söndag drar tävlingssäsongen igång för mig och Danni på riktigt, superkul!
Mjukstartar med att hoppa en meterklass samt förklass, och hoppas att det går bra. :)
Morgondagen kommer tillbringas på Höglanda där alla förberedelser ska fixas. Danni ska ridas igenom, badas och friseras och all utrustning putsas! Älskar sådana dagar, där man bara kan ta sig all tid man vill och bara pyssla i stallet så allt blir perfekt! 
 
Har en bra känsla inför helgen, efter alla motgångar vi haft kan vi vara värda lite framgång på tävlingsbanorna nu tycker jag! Ingen ska kunna stå bredvid mamma när hon filmar på läktaren och snacka skit om oss nu!
Känner mig bara så jäkla.. nöjd? Är stolt över mig själv, min häst och vår utveckling tillsammans! Är stolt över varje litet steg i rätt riktning! Har sagt det förr och säger det igen, jag ångrar aldrig att jag köpte den här hästen, vi passar som handen i handsken <3
 
En krigare med själ för jag har slagits sen dag ett
Trott på mina drömmar  trots dom kallat det för vanvett
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback